Nejnovější recenze ze sekce Nosiče kol
100%
rychlá snadná montáž i následné užití
100%
Produkt byl předán v pořádku.
100%
- je docela těžký
100%
- Kvalita provedení
- Materiál
- Barevná kombinace
- Trošku jsem tápala v návodu.
Když jsem rozdělila krabici byla to velká skládačka ,na první pohled vypadají komponenty a samotná konstrukce hodně kvalitně a pevně.Trošku jsem se motala v návodu ,ale nakonec to bylo docela jednoduché .Na tažném zařízení sedí nosič hezky a dobře vypadá a kola na něm drží opravdu pevně.Nosič doporučuji je kvalitní.
80%
- český návod a balení
- upevnění kol pásky, slabé pružiny.
Nosic splňuje svůj účel, nicméně nemůže konkurovat nosicum s dvojnásobnou cenou. Systém uchycení kol ke stojanu je dost nepohodlný a množství klicku pro zamceni by se dal taktéž řešit jen jedním typem klíče. Cenou je nosic velmi výhodný a v poměru cena výkon u mě vítězí i přes nekomfort při nasazování kol.
90%
- stabilnost
- kola se při jízdě nehýbají
- rychlost přidělání na auto
- náročné sestavení stojanu
- těžká váha
Skládání nosiče je trošku složitější a na delší dobu i kvůli složitě napsanému manuálu. My jsme ho doma skládali skoro dvě hodiny. Poté už nandání na auto je snadné a rychlé. Kola na stojanu drží dobře, vydržela jízdu po dálnici na naší chalupu úplně v pořádku.
100%
- vychytaný, bezpečný
10%
- Rychlost upínání, zamykání, nehučí ve větru
- Kolo neudržel, zlomil se, kolo spadlo, nemohu doporučit dále
- Dře ochranné folie na rámu
- Uvolňuje se uchycení
Většinu recenzí co zde píšu, tak jsou pozitivní, ale zde nemohu jinak, tohle je šunt.
Kratší verze pro ty, co nemají čas číst:
Po 10 dnech používání se držák zlomil a kolo (karbonový S-Works v hodnotě 200x držáku) spadlo na střechu auta za jízdy (díkybohu díky přidělaným kolům nespadlo na zem).
Delší verze pro ty co mají čas číst:
Držák se jmenuje "freeride" já také jezdím "freeride/allmountain", tak jsem ho bral s pocitem, že beru dedikovaný produkt pro mě. Když jezdíte freeride, je šance, že jezdíte hodně do hor a že jezdíte s autem po horských cestách.
Já držák koupil a vyrazil jsem na roadtrip po Turecku a Gruzii. Po 3 tis km jsem nemile zjistil, že se šrouby držící celý nosič na hagusech uvolňují a je třeba je dotahovat (k čemu jsou fancy páčky, když to nefunguje a povoluje se to, příště radši šrouby napevno).
Také jsem nemile zjistil, že držák sedřel v místě uchycení ochrannou folii na rámu (ale lak i rám už jsou v pohodě) a začíná se mu vydírat pryžové polstrování čelistí.
S works Enduro 2020 má hodně tlustou spodní rámovou trubku, ale sem se vešlo, na hraně, tlustší už bych sem nedával.
Bohužel po 6tis km se únavově zlomil hlavní šroub držící čelisti držáku. Žádný vadný materiál, žádná špatná instalace, prostě únavová zlomenina materiálu, tohle se nikdy nemělo stát. Tahle věc má jednu hlavní funkci a v té naprosto selhala.
Když se zlomil šroub, tak houpající se kolo naprosto ohlo vzpěry, které ho měly držet, chyba druhá, jsou to obyč hliníkové trubky, síla materiálu asi jako u lyžařských hůlek.
Kolo s sebou švilo o střechu auta a zatím to vypadá, že asi je v pohodě, ale safra, jestli mám byť ohlý karbonový ráfek, tak škoda je mnohonásobná oproti ceně držáku. To jen pro Vás, abyste nebyli jako já a příště radši koupili dražší držák.
Okolnosti: při této vadě jsem jel po horské cestě na Kavkaze a auto s sebou doslova mlátilo ze strany na stranu a kolo na střeše lítalo zleva doprava na držáku - je to cesta, kde jezdí jen Kamazy a Pickupy, samý výmol. Jo není to nic jednoduchého, ale safra já si koupil Thule a Freeride - očekávál jsem naprosto neprůstřelný produkt a dostal jsem držák vhodný tak na ježdění kolem komína k rybníku. Tak proč se to jmenuje Freeride sakra?
Jo chápu, 90% lidí je s tím spokojených, protože jezdí jen po asfaltkách, ale mě fakt odešel po 10 dnech, jo drsného ježdění, ale měl to vydržet. Tak tohle je varování pro další podobné lidi jako jsem já. Nechte si radši něco svařit od místního Fandy z pořádných ocelových jeklů a ať se kolo ani nehne.
A Thule už odteď neberu jako neprůstřelný produkt, ale jako cingrlátko, jo zamykání a jo páčky a tuhlecto a támhlecto, ale dokud to neplní tu primární funkci, tak je mi to k ničemu.
Váha kola 12kg. Instalováno na Tuhle systém přímo do hagusů sestaveno a používáno dle návodu.
100%
- možnost jak pro kola, tak i elektrokola
- jednoduchá manipulovatelnost
- Možnost dokoupit nájezdovou rampu
- Thule má prvenství v návodech, jak co sestavit, či smontovat - to je tragédie
100%
- 3 kolo
90%
- Snadné připevnění na kouli
- Jednoduché sestavit dohromady
- Plastový držák na SPZ i světla
Pořídila jsem si nosič kol BIKE 3 - 3 kola SIXTOL a jako žena můžu říct, že jsem si ho celý dokázala sestavit sama. Snadné nasazení na kouli u auta. Stačí zajistit pákou a opravdu se nehne. Pátku lze uzamknout proti krádeži stejně tak i každé kolo samostatně..
100%
Kvalita
90%
- Konstrukce
- Jednoduchost montáže
- Některé vyvrtané otvory jsou velice ostré
Návod je přehledný, vše se dá sestavit poměrně lehce. V návodu je v bodě 5 jen jedna malá chybka v podobě zrcadlového otočení šroubů, jinak se vše dá snadno krok po kroku zvládnout. Nosič je lehce manipulovatelný, poměrně lehký, oceňuji především snadné sklopení stojanu pro přístup do kufru. Je nutné si překontrolovat klíčky, zda všechny sedí k daným zámkům.
80%
- jednoduchost montáže
- robustní provedení
- délka kabeláže pro připojení k autozásuvce
- stále přístupný zavazadelník automobilu díky sklopnému provedení
- upevnění RZ
- odlupující se nálepky
Jde o poměrně robustní nosič, který dobře poslouží k přepravě tří jízdních kol. Lze vcelku jednoduše složit, zapotřebí je pouze běžné nářadí, vše ostatní je přibaleno. Sklopné provedení nosiče umožňuje přístup do zavazadlového prostoru i s naloženými koly, odpadá tak jejich demontáž.
60%
- Snadné nandání na tažné zařízení
- občas nepřehledný manuál
- složité sestavování
- složité skládání kol na nosič
Nosič kol bylo v několika částech složité sestavit podle manuálu, ale za cca 1,5 hodiny bylo hotovo. Upevnění na vozidlo bylo jednoduché. Kola na nosič přichytit středovou tyčí, seštelovat aby se obě vešly a poté uchytit napevno. Koncovka elektroinstalace je jiná než na mém vozidle (Škoda Felicia) a proto jsem nemohl do silničního provozu, ale pouze kolem baráku. Během této krátké jízdy byla kola stabilní a nebál bych se českých silnic a dálnic.
90%
- jednoduchá montáž
- robustní konstrukce
- 3 sady klíčů k uzamčení
- Nosič je dodáván pouze s 13ti kolíkovou zástrčkou nápájení.
Nosič kol byl pro přepravu velmi dobře zabalen, ve velké krabici. Zboží bylo pěkně zabaleno, rohy vypodloženy. K instalaci je potřeba vlastního nářadí, nebylo součástí balení. Návod obrázkový, pěkně popsaný. Intalace jednoduchá, na auto se nosič dává snadno, je sice trochu těžší, ale pro dospělou osobu je to snadné. Nosič je docela robustní, z kvalitního materiálu, určitě 50 kg udrží. Nosič je dodáván pouze s 13ti kolíkovou zástrčkou napájení. Pokud máte starou zásuvku, je nutno objednat přechodku nebo pořídit starou koncovku 7mi kolíkovou. Barvy vodičů v zástrčce odpovídají normě.
90%
- Snadna montaz
- Uzamykani
- Moznost sklapeni, aby se clovek dostal do kufru
- Moznost uzamceni na taznem i kola
- Cena
- 13 polova zasuvka
- Robustnost
- Vaha
- Kazdy drzak extra klic
Pri prevzeti baliku jsem byla prekvapena vahou, kdy i kuryr zertoval, jestli jsme si poridili nejaky bezici pas?
Konstrukce je kvalitni, robustni, navod v cestine, montaz jednoducha.
Nosic se da sklopit, takze se dostanete do kufru auta.
Uzamceni na kouli a jednotliva kola (hodne klicu)
Za nas velice kvalitni vyrobek a uvidime jak dlouho vydrzi
60%
- vzhled
- cena
- vše funguje, jak má :-)
- návod téměř bez textu, pouze s obrázky
- složité monotání výrobku před samotným použitím
- chyběla podložka pod šroubek
- složité seřizování držáku po nasazení na tažné zařízení
- opakované zkoušení, jak kolo připevnit
- prvotní manipulace s držákem zabere více hodin, než se předpokládalo
Nosič kol je hodně těžký, pro manipulaci doporučuji spíše muže. Kdo má problémy s obrázkovými návody bez textu, bude montovat déle. Nosič má nevýhodu, že se skládá z mnoha dílů, které je důležité správně sestavit a smontovat. Pro netechnické typy hodně složité! Při použití zjistíte, že jste možná nějakou část namontovali opačně a pak ji musíte přemontovat. Pokud se vám vše povede jak má, nosič drží, kola jsou upevněna a vše funguje, Je to ale dřina!
90%
- Robustnost
- Pěkný design
- Možnost sklopení
- Zámek nosiče
- Uzamčení kol
- Poměrně vysoká hmotnost
Nosič kol na tažné zařízení Sixtol E-Bike 2 je dodán v krabici a skládá si ho každý sám. Podle tištěného návodu bych ho asi nesestavila,ale podle video návodu to šlo poměrně rychle,je dobře natočený. Při instalaci na auto si vzhledem k váze samotná žena neporadí,ale vše je funkční a když člověk přijde jak na to,je to opravdu rychlé a jednoduché. Velkým plusem je možnost uzamčení jak samotného nosiče ke kouli,tak uzamčení kol k nosiči a možnost velice snadno nosič sklopit. Upevnění kol už je snadná a rychlá práce. Nosič pěkně drží a za jízdy se kola nijak zvlášť neklepou. Mohu jen doporučit.
90%
- Vypadá hezky
- Drží spolehlivě na kouli
- Na tři kola
- Hmotnost
- Místy horší povrchová úprava
Nosič dorazil hezky zabalený v krabici. Sestavení pro jednoho trvá asi hodinu. Méně zruční si budou muset pozvat někoho na pomoc. Nosič je převážně z ocelových profilů. Zdá se mi těžší než konkurence. Komaxitování je trošku horší kvality. Na autě drží velmi dobře. Zasuvka je 13_ti pólová. Prozatím zkoušeno s jedním kolem.
Zobrazuji 361 - 380 ze 500 recenzí « Předchozí 1...17 18 [ 19 ] 20 21...25 Další »