Reklama

Peruzzo Parma 3

88 %
Peruzzo Parma 3 je nosič na tažné zařízení pro přepravu 3 jízdních kol. Nosič má odklápění pro snadný přístup do zavazadlového prostoru...
5 942 Kč
Doprava zdarma, Skladem
Garantovaný nákup z ONLINE-SPORT.cz
Seřadit:

Nejlevnější nabídky (13)

Peruzzo Parma 3

Skladem • Více variantZdarma96 % • 14 600 recenzíDárekDalší informace
Do obchodu
Skladem • 1 variantaZdarma93 % • 898 recenzíDalší informace
Do 3 dnů • 1 variantaZdarma96 % • 417 recenzíDalší informace
Skladem • 1 variantaZdarma96 % • 13 142 recenzíUdržitelný e-shopDalší informace
Skladem • 1 variantaZdarma98 % • 6 056 recenzíDalší informace
Skladem • 1 variantaZdarma98 % • 5 782 recenzíDárekDalší informace
Skladem • 1 variantaZdarma97 % • 2 392 recenzíDalší informace
Skladem • Více variantZdarma95 % • 8 978 recenzíDárekDalší informace
Skladem • Více variantZdarma94 % • 3 298 recenzíDárekDalší informace
Do 3 dnů • 1 variantaZdarma100 % • 778 recenzíDalší informace
Skladem • 1 variantaZdarma99 % • 30 221 recenzíShop roku '24 - FinalistaDárekDalší informace
Do 3 dnů • 1 variantaZdarma93 % • 1 427 recenzíDalší informace
Skladem • 1 varianta93 % • 62 931 recenzíDalší informace

Popis produktu

Peruzzo Parma 3 je nosič na tažné zařízení pro přepravu 3 jízdních kol. Nosič má odklápění pro snadný přístup do zavazadlového prostoru...

Parametry produktu

Výrobce
Montáž
na tažné zařízení
Hmotnost
17.38 kg
Maximální zatížení
60 kg
Maximální počet jízdních kol
3
Přeprava elektrokol
ne
Doplněk k nosiči
ano

Recenze

Peruzzo Parma 3

    Ověřený zákazník

    , zakoupeno v ONLINE-SPORT.cz

    Doporučuje produkt

    80 %
    • uchycení nosiče na tažné pomocí zamykatelné páky
    • Problém při sklopení nosiče, po následném narovnání nezaskočí plastové pojistky, které mají držet nosič narovnaný. Jdou velmi z tuha

    Bezproblémové smontování, snadná instalace na tažné. Sklopení nosiče zatažením na červený drát je celkem snadné. Problém...

    Ověřený zákazník Jamatko

    , zakoupeno v Sport365.cz

    Doporučuje produkt

    100 %

    Lahky, lahko sa nasadzuje, nosnost je dostatocna, elektrika je tiez OK. Takze spokojnost.

    Ověřený zákazník Zbyněk

    , zakoupeno v kupkolo.cz

    Doporučuje produkt

    90 %
    • Vzhledem k ceně dobrá konstrukce
    • pákový mechanismus upnutí na tažné zařízení se zámkem
    • 13ti-pinová vidlice elektroinstalace
    • nutno dokoupit držák pro první kolo, pokud nechcete uchytit kolo pouze páskem přímo k rámu nosiče
    • neuzamykatelné růžice pro uchycení bicyklu - nutno dokoupit(original Peruzzo set - cena kolem 700,-Kč za set 3ks se stejným klíčem)

    Pořídil jsem držák pro 3 kola pro převoz 2 horských kol(nebo 2 horská a mezi 1 silnička). Rozteč mezi koly(ližinami pro ...

Parametry produktu

Výrobce
Montáž
na tažné zařízení
Hmotnost
17.38 kg
Maximální zatížení
60 kg
Maximální počet jízdních kol
3
Přeprava elektrokol
ne
Doplněk k nosiči
ano

Popis produktu

Peruzzo Parma 3 je nosič na tažné zařízení pro přepravu 3 jízdních kol. Hmotnost kola může být maximálně 17 kg. Celkové zatížení maximálně 50 kg. Lze přepravit kola se šířkou pláště maximálně 8 cm. Maximální rozvor kola 120 cm.

Snadné upínání pákou s nastavením předpětí pomocí imbusového klíče. Nosič je zamykatelný k tažnému zařízení. První kolo je připevněno popruhem, druhé a třetí kolo má klasické rameno s úchytem rámu.

Lze upevnit kola s průměrem rámu od 20 do 50 mm. Rameno pro první kolo a zámky lze zakoupit zvlášť. Pneumatiky jsou zafixovány plastovými řemínky. Vzdálenost mezi koly je 17 cm. Nosič má odklápění pro snadný přístup do zavazadlového prostoru.

  • Rozměry: 1090x610x700 mm
  • Vlastní hmotnost 17,4 kg 
  • 13-ti pólovou elektro zástrčku
  • Schváleno pro provoz v ČR

Podívejte se, kde můžete produkt koupit:

Skladem • 1 variantaZdarma97 % • 2 392 recenzíDalší informace
Skladem • 1 variantaZdarma95 % • 8 978 recenzíDárekDalší informace
Skladem • 1 variantaZdarma98 % • 5 782 recenzíDárekDalší informace
Skladem • 1 varianta93 % • 62 931 recenzíDalší informace

Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jejich 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.

Hodnocení produktu

Peruzzo Parma 3

40zákazníků doporučuje produkt
0zákazníků nedoporučuje produkt
88 %
průměr z 67 hodnocení
5
45 ×
4
17 ×
3
5 ×
2
0 ×
1
0 ×

    Ověřený zákazník

    , zakoupeno v kupkolo.cz

    Doporučuje produkt

    60 %
    • Slušná kvalita za dobrou cenu
    • Avizované smontování za cca dvě hodiny mi trvalo bez problémů 40 minut.
    • Snadné nasazení na tažné a i kol do držáku
    • Poměrně těžké
    • Přes robustní konstrukci se trochu při jízdě mele.
    • U nižších vozů se při sklopení opře o světla. To ale vyřeším gumovými nožkami do konstrukce.

    Dostatečně splní účel. Používám na cesty 1000km a víc, bez problémů. Za 6000 nečekejte kvalitu prémiových značek za dvanáct a víc.

    Ověřený zákazník Zbyněk

    , zakoupeno v kupkolo.cz

    Doporučuje produkt

    90 %
    • Vzhledem k ceně dobrá konstrukce
    • pákový mechanismus upnutí na tažné zařízení se zámkem
    • 13ti-pinová vidlice elektroinstalace
    • nutno dokoupit držák pro první kolo, pokud nechcete uchytit kolo pouze páskem přímo k rámu nosiče
    • neuzamykatelné růžice pro uchycení bicyklu - nutno dokoupit(original Peruzzo set - cena kolem 700,-Kč za set 3ks se stejným klíčem)

    Pořídil jsem držák pro 3 kola pro převoz 2 horských kol(nebo 2 horská a mezi 1 silnička). Rozteč mezi koly(ližinami pro kola) je 17cm. Pro 3 horská kola jedině s demontáží(zasunutím) sedlovky nebo nutno otočit řídítka, ale i tak je kontakt mezi vidlicí jednoho a přehazovačkou druhého kola.

    Ověřený zákazník

    , zakoupeno v ONLINE-SPORT.cz

    Doporučuje produkt

    90 %
    • na prvním místě určitě cena oproti konkurenci
    • možnost sklápění naložených kol (přístup do zavazadlového prostoru)
    • evropský výrobce, homologace MD
    • zamykání na tažné zařízení již v ceně produktu
    • integrované stahovací pásky kol na držáku
    • relativně těžší
    • ne právě intuitivní a jednoduché uchycení SPZ
    • nutnost dokupovat přídavné zámky na jednotlivá kola
    • v určitých místech a při určitém zatížení automobilu se nosič (i se 2 jízdními koly) zarývá a dosedá plnou vahou na zem - nutno hlídat

    Když jsem sháněl nosič kol na tažné zařízení, zkoumal jsem všechny možné varianty dostupné na trhu. Značka Peruzzo mi mezi všemi možnostmi utkvěla v paměti zejména kvůli příznivé ceně a homologaci MD. Nejdříve jsem vyhlížel typ Sienna, nicméně poněkud mě odradily zkušenosti uživatelů na internetu, takže jsem nakonec zvolil typ Parma 3, který byl nepatrně dražší a dle zkušeností předchozích uživatelů i robustnější, stabilnější a méně problematický. Přišlo mi, že Parma nabízí vyšší poměr užitné hodnoty vs. ceny. A to se mi také na 100% potvrdilo v praxi. Samotná montáž nosiče mi trvala cca hodinu a nutno říct, že jsem se u ní i docela dost zapotil (nosič není právě nejlehčí a manipulace v jednom člověku je trochu fyzicky náročnější), nicméně na druhou stranu třeba konstatovat, že jsem nenarazil na nic, s čím bych si nevěděl rady (považuji se za nadprůměrně technicky zdatného jedince). Pravda, návod by mohl být o dost víc srozumitelnější, ale pokud jste už někdy skládali skříň z IKEA, tohle vás nemůže překvapit :-).

    Samotné nasazení nosiče na tažné zařízení je otázka vteřin, zejména díky poměrně šikovnému mechanismu uchycení na kouli. Prvotně je třeba imbusem nastavit odpor zaklapávací páky tak, aby nosič pevně držel. V manuálu se píše, že byste to měli dělat pokaždé, nicméně musím zkonstatovat, že ani po dvaceti nasazeních a odendání jsem nic takového dělat nemusel, pokaždé byl odpor dostačující dle prvotního nastavení. Zaklapávací mechanismus je potřeba klíčem pouze odemykat, uzamykání probíhá automaticky při zaklapávání a drží opravdu pevně.

    V tuto chvíli nutno podotknout, že snad jedinou a největší vadou na kráse je hmotnost samotného nosiče. 17,5 kg není právě málo, takže pokud nosič musíte někam dál přenášet, prostě se dost pronese. Žena ho zvedla a radši hned položila, určitě to není zařízení pro útlé netrénované dámy.

    Při první instalaci kol si vybavíte z dětství pověstného ježka v kleci.... protože se poněkud zapotíte než přijdete na to, kterým rámem a jak protáhnout jednotlivé držáky, jak u kterého kola natočit šlapky, připravte se na to, že kola budete nejprve po vzoru Pata a Mata natáčet, naklápět, sundavat a zase nandavat, ale v okamžiku kdy si takto kola 3x zafixujete a zase sundáte, po čtvrté už máte všechna kola nasazená během 3 minut. Je to skutečně velmi jednoduché, i když napoprvé to člověku nepřijde. Trénoval jsem to 3/4 hodiny na zahradě, ale pak na dovolené jsem byl už zkušený mazák. Postupně si navyknete, v jaké poloze máte nechávat držáky tak, abyste pak všechna kola měli nasazené skutečně během okamžiku. Držáky jsou navíc "3D", takže jdou natáčet všemi směry dle potřeby.
    Kola s užšími ráfky je občas nutné zafixovat přídavným krátkým stahovacím popruhem, protože žlab je poměrně široký - tak aby se nehýbala řídítka a nebyl zbytečně napínán integrovaný úchyt (řemínek). Treková kola mít však problém nebudou, horská už vůbec ne.

    Co se týče jízdního komfortu, nemám nejmenší problém, kola nezvyšují spotřebu auta z hlediska aerodynamického odporu, samozřejmě zvyšují lehce spotřebu svou zátěží na tažném zařízení. Ujeli jsme s nima a tímto nosičem 2500 km na dovolenou a nezaznamenali jsme žádný problém. S koly jsem jel i 170 km/h a nevěděl jsem o nich. 130km/h na našich dálnicích se rozhodně nemusíte obávat. Při jízdě po nekvalitních silnicích se kola vzadu kývají a skáčou (nejsou nijak pevně přichycená ke karoserii), ale nestalo se mi, že by se jakkoliv hnula ze svého prvotního umístění, prostě kopírují nerovnosti, po kterých auto přejíždí. Optimální je kola svázat k sobě ještě integrovaným stahovacím popruhem na nosiči, který měl pravděpodobně původně sloužit k uchycení prvního kola (standardně není úchyt prvního kola v ceně).

    Jinak určitě doporučuji dokoupit uzamykatelný držák 1.kola (nejkratší), protože se výrazně zvýší komfort nasazování kola (kromě toho, že je to mnohem bezpečnější stran potenciální krádeže). Mimo to mohu v rámci svého klidu doporučit dokoupit přídavné zámky nosičů kol pro každé jízdní kolo. Je to o jakémsi pocitu klidu a bezpečí.

    Samostatnou kapitolou je pak i to, že jsem pro svůj klid koupil i přídavné zámky na spojnici mezi držáky kol a konzolí, na které jsou uchycovací tyče rámů kol. Tato spojnice (konzole s rámy) je standardně zafixovaná pouze neuzamykatelnými stahovacími kroužky, nicméně i ty vám někdo dokáže sundat. Pokud byste měli na nosiči pouze jedno kolo, dokázali by zloději demontáží spojnice tuto celou konzoli odebrat (popř. jednoduše zlomit) a kolo odnést i s uchycovacím rámem. S více koly by to měli složitější (méně místa, je to víc těžké), ale v hypotetickém případě by dokázali všechny 3 kola naložit do dodávky a i s konzolí odvézt. Jsou to možná zbytečné obavy, ale bohužel v tomto světě lidi napadne ledaccos. Dražší kola by za tuto námahu určitě někomu mohla stát. Zároveň těch pár stokorun za větší pocit klidu stojí.

    Rám na uchycení SPZ je však trochu těžkopádný. Nechal jsem si vyrobit (papírovou) SPZ, která patřila k těm nejpovedenějším a nejbytelnějším, které jsem kdy viděl. SPZ je na první, druhý i třetí pohled k nerozeznání od originálu, na dotyk samozřejmě poznáte, že to není plech. Je však velmi odolná i tvrdá. Nicméně uchytit standardní rámeček SPZ na tento držák kol je vzhledem k atypickým rozměrům (italský výrobce) trochu oříšek, stejně tak jako uchycení samotné SPZ (jak do rámečku, tak i bez něj). Vyřešil jsem to nakonec provrtáním své třetí SPZ, kterou jsem přidělal bez rámečku SPZ přímo na žlutý podklad na držáku samořeznými šroubky o délce 2,5 cm. S trochou manuální zručnosti jsem docílil toho, že se SPZ nijak neprohýbá, drží pevně a jediným trochu atypickým znakem jsou žluté horní a dolní okraje (naše SPZ je o něco menší než žlutý plast na nosiči). Já sám originální SPZ nepřendavám (je to akorát pozvánka k tomu, že jí ztratím). A zatím naštěstí s mým řešením neměl problém žádný policista v ČR ani v zahraničí (Rakousko, Itálie, Slovinsko, Chorvatsko).

    Sklápění kol, pokud potřebujete přístup do kufru, je naprosto jednoduché, prostě lehce zatáhnete za úchyt uprostřed a kola sklopíte. Jen je třeba dávat při sklápění pozor, aby se vám nosič při sklopení nezarážel plastem a sklápěcím úchytem do země a plast se neulomil. Na rovině, při nezatíženém a středně zatíženém autě (MPV) není problém, i při sklopení má nosič od země ještě cca 1 cm (zatížený nosič s koly). Při stání z kopce a dost zatíženém autě už problém nastává a je potřeba to hlídat. Nesmíte bezhlavě nosič sklopit a nedívat se, zda-li se plnou vahou kol nezaráží do země, pak byste mohli být nemile překvapeni. Naopak při stání v kopci směrem nahoru jsme problém neměl ani s maximálně naloženým autem, nějaké místo nad zemí bylo vždycky.

    Celkově jsem ale s nosičem maximálně spokojen, nezaznamenal jsem žádný problém. Dokonce jsem byl i mile překvapen když jsem hned před první dovolenou při přenášení nešikovně rozbil pravé sklíčko, které chrání žárovky. Kontaktoval jsem prodejce a k mé radosti mi přislíbil dodání náhradního sklíčka. Do nosiče jsem investoval celkem 6400,- Kč (nosič + držák 1.kola + 4x přídavný zámek) a nemyslím si, že by na trhu byl výrobek, který by lépe splňoval užitnou hodnotu za tuto cenu. Takže pokud nechcete kupovat předražené Thule, které vás vyjde téměř na trojnásobek, ale zároveň nechcete investovat do "noname" značek, se kterými budete mít navíc mnoho přidaných starostí, souvisejících s nekvalitním resp. jednoduchým provedením, mohu tento produkt rozhodně všem doporučit. Designově je navíc velmi hezký, téměř všichni, kteří si ho prohlíželi, ho obdivovali.

    Ověřený zákazník

    , zakoupeno v Autonosice-Autoboxy.cz

    Doporučuje produkt

    80 %
    • Snadné připojení.
    • Poměrně dobrá cena.
    • Vydrží 3 kola bez problémů.
    • Snadná demontáž držáků kol.
    • Nesnadné smontování.
    • Nutnost si ověřit elektrické připojení.

    Nosič jsem pořídil před dovolenou na tři kola. Protože jsem věděl, že montáž není úplně jednoduchá, nechal jsem si jej smontovat u prodejce, za 300,- Kč bez problémů. Prodejce říkal, že průměrně zdatný mechanik to zvládne sám, ale ztratíte tím dost času a někdy i nervování. Bohužel je nutné si ohlídat zapojení zásuvky (počet kolíků), dá se dokoupit redukce na 7 kolíků - starší autozásuvky, což jsem učinil. Bohužel i po zapojení redukce mi blikala směrová světla obráceně, takže jsem musel světla rozebrat a prohodit špatně namontované kabely.
    Nosič je nutný vyzkoušet nasazením na kouli a případně dotáhnout imbusem vymezení vůle zavírání páky. Páka je samozřejmě uzamykatelná.
    Konstrukce je jinak velmi dobrá, sklopení snadné.
    Trošku divný pocit jsem měl z třesení nosiče při jízdě přes hrboly (chvějící se kola ve zpětném zrcátku - nicméně do boků nevybočuje), ale kupodivu vše vydrželo přes 500 km po docela drsných cestách.
    Možná by výrobce mohl popřemýšlet nad nějakým úchytem ke karoserie, aby se chvění částečně redukovalo.
    Přidělání kol do nosiče si doporučuji poprvé odzkoušet doma "na sucho", zejména pokud kola mají hodně odlišné tvary rámů a velikost (pánské, horské, dámský trek a dětské v mém případě). Držáky jsou dobře řešené, ale řazení kol chce opravdu promyslet dopředu jinak. Při přepravě za deště je nutné počítat s tím, že převody a řetěz kol budu plné písku, kamínků a bláta a budou potřebovat vyčistit.
    Držák SPZ jsem nepoužil, značka je delší než držák, doporučuji si zakoupit klasický plastový rámeček, ten přišroubovat k nosiči a do něj SPZ nacvaknout. Pozor na šířku držáku značky - bez spodního reklamního lemu, jinak se do nosiče nevejde.

    Ověřený zákazník Míla

    , zakoupeno v kupkolo.cz

    Doporučuje produkt

    90 %
    • Od tohoto výrobce je nosič kol relativně levnější
    • U jednoho šroubu byl smetený čtyřhran na šroubu, vyřešil jsem to vyříznutím drážky pro šroubovák.
    • Kromě popsaného nářadí v návodu byl potřeba ještě nástrčkový klíč.

    V provozu jsem nosič kol ještě nevyzkoušel. Montáž trvala asi 2,5 hodiny. U světel nebylo jasné, které světlo patří vlevo a které vpravo. Pozná se to až při zapojení do zásuvky tažného zařízení. Jeden šroub jsem musel upravit (viz výše), aby byl funkční. Jedna matice byla navíc.
    Nosič se zdá být dost kvalitní a robustní. Věřím, že bude dobře a dlouho sloužit. Srovnání s jinými značkami nemám.

    Ověřený zákazník

    , zakoupeno v ONLINE-SPORT.cz

    Doporučuje produkt

    80 %
    • Je funkční.
    • Cena přiměřená.
    • Uchycení SPZ je problematické
    • Závora zámku mi připadá slabá

    Cenově přijatelný
    Zkušenost zatím dobrá
    Klidně doporučuji

    Ověřený zákazník

    , zakoupeno v nosice-autoboxy.cz

    70 %
    • Snadná montáž na vozidlo
    • 3D držáky na upevnění kol
    • 2 horská kola 27,5 a 29 už je celkem laborace na upevnění
    • Příjde mi že se za autem dost kroutí, měl sem strach že kola ztratím, ale zatím drží

    Za ty peníze asi dobrý, mám zkušenosti ještě s nějákým polským nosičem a přijde mi lepší - snaze se upevňují kola a příjde mi pevnější - kola se autem tak nehoupou

    Ověřený zákazník

    , zakoupeno v ONLINE-SPORT.cz

    Doporučuje produkt

    90 %
    • cenově přijatelný
    • snadná instalace
    • váha nosiče,ale to je dáno použitým materiálem
    • zapojení elektroinstalace

    Nosič jsem si vybral proto,že na starém autě jsem měl střešní nosič a tak jsem zvolil změnu a nelituji. Montáž nosiče po dodání zabere sice čas, ale nasazení na kouli je jednoduché a umístění kol také, než přijdete na ten správný postup.Mě se osvědčilo při nasazování kol, vždy mít šlapátko prvního kola dole na nosiči před druhým nasazovaným kolem,které dávám řídítky opačně a tím pádem šlapátko druhého kola vyjde mezi rám a přední kolo toho prvního a tak jsou šlapátka všech kol umístěna stejně. Sedáky je potřeba upravit aby se kola vzájemně nedotýkaly. Jde to. Poprvé jsem nosič použil na cestu na Šumavu a cestování po ní,cca celkem 750 km.V okolí Srní a Prášil silnice žádný zázrak,takže test nosiče jak má být. Kola se sice trochu třásla,ale vše bez problému vydrželo po celou dobu cestování.

    Ověřený zákazník

    , zakoupeno v nosice-autoboxy.cz

    Doporučuje produkt

    70 %
    • Možnost rychlého upevnění a uzamknutí na t.zařízení.
    • Lze uschovat v kufru (Rapid).
    • Díky rychloupínání je těžký.
    • Při skopení nosiče hrozí střihnutí a poškození kabelu!

    Nosič je robusní, kola dobře drží (zkoušeno při rychlosti přes 13
    0 km).
    Pozor jen při zpětném sklopení na kabel.

    Ověřený zákazník

    , zakoupeno v nosice-autoboxy.cz

    Doporučuje produkt

    100 %
    • Dobrá cena
    • Snadná montáž
    • Dobře vypadá
    • Nesvítí zpátečka.

    Nosič jsem pouze složil a namontoval na vůz. Ještě jsem s ním nejel. Zdá se, že drží dobře a s montáží kol taky nebude problém.

Podívejte se, kde můžete produkt koupit:

Skladem • 1 variantaZdarma97 % • 2 392 recenzíDalší informace
Skladem • 1 variantaZdarma95 % • 8 978 recenzíDárekDalší informace
Skladem • 1 variantaZdarma98 % • 5 782 recenzíDárekDalší informace
Skladem • 1 varianta93 % • 62 931 recenzíDalší informace