Atera Strada DL 3+1
Nejlevnější nabídky (7)
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v nosice-stresni.cz
- Kvalitni vyrobek,
- jednoduse pridelatelne na kouli
- Po odsunuti (vyklopeni) nosice, dost mista na otevreni kufru i kdyz jsou kola na nosici - plati pro vetsinu osobnich aut.
- Nemuzu otevrit dvere do kufru u Scudo/Jumpy/Teepee - jednodilne dvere otevirane nahoru. Lze jen pootevrit. Kamarad ma VW transporter s dvoudilnymi dvermi , tam to jde bez problemu otevrit.
Cena odpovida kvalite.
Dojem z vyrobku mi trosku kazi fakt, ze kdyz nosic dam na Scudo, tak se do kufuru dostanu, az po sundani kol z nosice. Ale Scudo je opravdu extrem u osobnich aut. U vetsiny kombiku, sedanu atp nebude problem s pristupem do kufru., zakoupeno v Pro-auta
- Snadný přístup do zavazadlového prostoru.
, zakoupeno v nosice-stresni.cz
- pekne provedeni
- snadna instalace na tazne zarizeni
- snadny pristup do kufru u vetsiny aut diky odsouvani kol (ne u vanu)
- cena (ktera odpovida kvalite)
- Pate 'zadni' vyklopne dvere u vanu (Scudo, Teepe, Jumpy) lze otevrit jen castecne, takze se clovek sice do kufru dostane, ale jen aby si vytahl neco mensiho. Takze pokud chcete vytahovat z kufru zavazadla, musite nejprve sundat kola a nosic.
Do nosice jsem sel hlavne kvuli tomu, ze mam Fiat Scudo se zadnimi vyklopnymi "vraty" a u vetsiny vyklopnych nosicu, jak jsem se docetl, bych mel problem s pristupem do kufur. Osobne jsem zkousel Perruzzo a skoncil jsem asi na 5cm skvire do kufru. Z diskuznich for vyplynulo, ze bych mohl uspet s Aterou DL, ktera odsouva kola na lyzinach od auta, ale je bohuzel 2x drazsi nez vetsina sklopnych systemu (Wjenzek, Peruzzo). Vysledek - vrata nelze otevrit uplne. Nosic by musel odjet jeste alespon o cca 5-10cm dale aby se vrata vyklopila. Takto vrata narazi do svisleho oblouk, na kterem jsou drzaky na kolo. Otvor do kufru je dostatecny na vytazeni/vlozeni batohu a malych veci. Pro vytazeni velkych zavazadel (plne otevreni dveri) je nutne sundat kola z nosice a alespon sklopit oblouk na nosici.
Na druhou stranu s nosicem na C-MAXu je prostor pro manpulaci se zavazadly v kufru luxusni.
Prichyceni kol na nosic je pohodlene a rychle.
Manipulace s nasazovanim a sundavanim nosice jednoducha.
Parametry produktu
Popis produktu
Nosič kol na tažné Atera Strada DL 3+1 je nosič od prestižního německého výrobce. Nosič je určen pro přepravu 3 jízdních kol, čtvrté kolo lze přepravit pomocí adaptéru, který je součástí balení. Jedná se o nejlépe vybavený nosič v kombinaci s jednoduchou obsluhou. Nosič má inteligentní sklápěcí systém pro lepší přístup do zavazadlového prostoru. Celý nosič se odklopí, ale zároveň se i odsune od zádi vozidla! Nosič je uzamykatelný k tažnému zařízení, stejně tak všechna kola lze uzamknout k nosiči. Nosič je vybaven 13-ti pólovou elektro zástrčkou. Pokud máte na svém tažném zařízení 7-pólovou zástrčku, doporučujeme adaptér. Nosič je velmi lehký v hliníkovém provedení. Pro snažší nakládání kol na TZ doporučujeme nakládací rampu. Potřebujete nosič uskladnit? Doporučujeme držák nosičů na TZ.
Nosiče kol na tažné Atera Strada jsou jedničkou mezi nosiči na tažné zařízení. Nabízejí nejjednodušší automatický systém upínání na tažné zařízení - nosič nemusíte na "kouli" TZ složitě nastavovat a aretovat.
Parametry:
- Max. počet jízdních kol: 4 (4 kola s adaptérem AR022611, součástí balení)
- Uzamčení kol k nosiči: Ano
- Uzamčení nosiče k vozidlu: Ano
- Hmotnost: 16 kg
- Max zátěž: 63 kg
- Materiál: hliník
- Uchycení jízdního kola za ráfky: Ano
- Uchycení jízdního kola za rám: Ano
- Přístup do zavazadlového prostoru bez kol: Ano
- Přístup do zavazadlového prostoru s koly: Ano
- Montáž na tažné zařízení: jednoduchým utažením páky
- Sklopná funkce s naloženými koly: Ano
- Elektro přípojka: 13-ti pólová
- Záruka: 3 roky
- Barva: černo/stříbrná
- Certifikát TÜV: Ano
- Schválený k provozu v ČR: Ano
Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
, zakoupeno v nosice-stresni.cz
- Kvalitni vyrobek,
- jednoduse pridelatelne na kouli
- Po odsunuti (vyklopeni) nosice, dost mista na otevreni kufru i kdyz jsou kola na nosici - plati pro vetsinu osobnich aut.
- Nemuzu otevrit dvere do kufru u Scudo/Jumpy/Teepee - jednodilne dvere otevirane nahoru. Lze jen pootevrit. Kamarad ma VW transporter s dvoudilnymi dvermi , tam to jde bez problemu otevrit.
Cena odpovida kvalite.
Dojem z vyrobku mi trosku kazi fakt, ze kdyz nosic dam na Scudo, tak se do kufuru dostanu, az po sundani kol z nosice. Ale Scudo je opravdu extrem u osobnich aut. U vetsiny kombiku, sedanu atp nebude problem s pristupem do kufru., zakoupeno v Pro-auta
- Snadný přístup do zavazadlového prostoru.
, zakoupeno v nosice-stresni.cz
- pekne provedeni
- snadna instalace na tazne zarizeni
- snadny pristup do kufru u vetsiny aut diky odsouvani kol (ne u vanu)
- cena (ktera odpovida kvalite)
- Pate 'zadni' vyklopne dvere u vanu (Scudo, Teepe, Jumpy) lze otevrit jen castecne, takze se clovek sice do kufru dostane, ale jen aby si vytahl neco mensiho. Takze pokud chcete vytahovat z kufru zavazadla, musite nejprve sundat kola a nosic.
Do nosice jsem sel hlavne kvuli tomu, ze mam Fiat Scudo se zadnimi vyklopnymi "vraty" a u vetsiny vyklopnych nosicu, jak jsem se docetl, bych mel problem s pristupem do kufur. Osobne jsem zkousel Perruzzo a skoncil jsem asi na 5cm skvire do kufru. Z diskuznich for vyplynulo, ze bych mohl uspet s Aterou DL, ktera odsouva kola na lyzinach od auta, ale je bohuzel 2x drazsi nez vetsina sklopnych systemu (Wjenzek, Peruzzo). Vysledek - vrata nelze otevrit uplne. Nosic by musel odjet jeste alespon o cca 5-10cm dale aby se vrata vyklopila. Takto vrata narazi do svisleho oblouk, na kterem jsou drzaky na kolo. Otvor do kufru je dostatecny na vytazeni/vlozeni batohu a malych veci. Pro vytazeni velkych zavazadel (plne otevreni dveri) je nutne sundat kola z nosice a alespon sklopit oblouk na nosici.
Na druhou stranu s nosicem na C-MAXu je prostor pro manpulaci se zavazadly v kufru luxusni.
Prichyceni kol na nosic je pohodlene a rychle.
Manipulace s nasazovanim a sundavanim nosice jednoducha.