Atera Strada Evo 3
Doporučené nabídky (4)
Nejlevnější nabídky (18)
Popis produktu
Parametry produktu
Recenze
, zakoupeno v Autodoplňky prodej
Kvalitní provedení.
Jednoduchá montáž kol., zakoupeno v autio.cz autodoplňky
Dostatečné rozteče pro skladbu kol i pro citlivky, kteří nemají rádi poškrábané rámy. User-friendly na úrovni, kdy kola naložil bez návodu i můj desetiletý syn. Konstrukce propracovaná tak, že ani nezaznamená rychlý úhyb ve 140km/h na dálnici. Samozřejmě vykoupené vyšší cenou, ale na to člověk za tu řadu let spokojeného užívání rychle zapomene.
, zakoupeno v E-Střešní nosiče
- nosnost až 66kg
- nejnižší váha na trhu
- super obsluha
přesně to co jsem hledal, všichni doporučovali švéda, ale chybu jsem rozhodně neudělal s Aterou
oproti švédovi je nosič lehčí a montáž kol zvládám rychleji než kolegové se konkurenčními nosiči a to díky super klínkům, které jednou nastavím a pak už si jen pamatuji jaké pořadí mají kola, oni stále laborují, jestli to je víc doprava nebo doleva :-)
Parametry produktu
Popis produktu
Nosič kol na tažné zařízení německého výrobce Atera Strada EVO 3 vhodný pro přepravu 2 elektrokol. Nejmodernější model široké řady moderních nosičů na TZ. Hliníkový nosič s možností rozšíření na 4 kola pomocí adapteru Atera 022711. Držák rámu 4. kola je uchycen k rámu 3. kola. Nosnost pro 4 kola je 66 kg! Nosnosti je nadřazeno svislé zatížení čepu TZ uvedené ve velkém Technickém průkazu vozidla!!!!
Atera Strada EVO 3 přepraví kola s maximální hmotností 30 kg, při umístění na 1. a 2. pozici od vozidla, celková nosnost pro 3 kola je 60 kg! Rozestup mezi koly je zvětšený na 19 cm. Úchyt rámů kol je pomocí pryžových pásek vyztužených zalisovaným kovovým páskem bránícím přestřihnutí nebo přeřezání a tím snadné krádeži kola. Možnost uchycení rámů kol v průměrech 25-80 mm, dotažení pásku ráčnou s přepěťovou ochranou bránící přetažení rámu kola. Možnost standardně upnout také karbonové rámy kol! Bezpečné uchycení kola díky obejmutí celého rámu. Držáky rámů kol jsou po otevření pásku a otočení kolečka na objímce snímatelné. Hrazda nosiče je rozšířená na 64 cm (u typu DL pouze 42 cm) pro variabilnější uchycení různých rámů kol. Každý držák rámu kola je vybavený zámkem.
Nosič vhodný i pro kola od 16" do 29" a všechny velikosti pneumatik. Možnost nastavení klínových žlábků pro pneumatiky dle velikosti kola, dotažení pásku pomocí páčky ráčnovým způsobem. Hrazdu je možné po povolení 2 speciálních páček s rychlouzávěrem sklopit na základnu nosiče pro snadné uložení do kufru nebo skladovacích prostor aniž by nosič vyžadoval velký prostor. Díky šířce 108 cm není náročný na prostor při uložení do kufru vozidla.
Upínání pomocí pákového mechanismu s pojistkou. Nastavení síly dotažení se provádí stlačením uzamykatelné páky ve 4 možných úrovních, ve většině případů je dostatečný první stupeň stlačení. Správné dotažení signalizuje nosič klapnutím a vysunutím indikátoru na upínacím mechanismu. Pokud není páka správně dotažena v některé z úrovní, nelze nosič uzamknout. V případě velkého opotřebení čepu TZ je možné objednat distanční podložku AR095611.
Nosič se odsouvá v ližinách od zádi vozidla směrem vzad a dolů, umožňuje tak pohodlný přístup do zavazadlového prostoru. Velký úhel odklopení umožní otevřít i větší páté dveře. Doporučujeme vyzkoušet možnost otevření dveří před nákupem. Odjištění odklápění se provádí posuvem pojistky a sešlápnutím pedálu. Nejprve je nutné posunout pojistku - lze i nohou - na vrchu držáku registrační značky vpravo tak, aby zaklapla - objeví se červený indikátor. Nyní již stačí jen jednoduše sešlápnout pedál a přitáhnout nosič k sobě. Po návratu do přepravní polohy nosič klapne a pojistka se automaticky zajistí.
Nosič na tažné zařízení Atera Strada EVO 3 je vybavený svítilnami s moderním designem a čirým krycím sklem pro lepší viditelnost. Svítilny používají klasické žárovky, které jsou spolehlivější než LED diody.
Lze zakoupit nájezdovou rampu pro nakládání robustních kol - AR022741. Nosiče jsou vybaveny 13-ti pólovou elektro zástrčkou. Redukci na 7-pólovou zásuvku lze zakoupit v příslušenství níže uvedeném - adaptér 9901.
Hmotnost nosiče 19,8 kg, nosnost 60, s adapterem na 4. kolo až 66 kg!! Záruka 3 roky.
Podívejte se, kde můžete produkt koupit:
Chybí či je nepravdivý některý důležitý parametr? Uvedené informace jsou pouze orientační, před zakoupením ve vybraném obchodě doporučujeme ověřit, že prodávaný model má klíčové vlastnosti dle vašich požadavků. I když se snažíme o maximální přesnost informací, bohužel nemůžeme zaručit jeho 100% správnost. Ceny produktů jsou uváděny včetně DPH.
Hodnocení produktu
, zakoupeno v Autodoplňky prodej
Kvalitní provedení.
Jednoduchá montáž kol., zakoupeno v autio.cz autodoplňky
Dostatečné rozteče pro skladbu kol i pro citlivky, kteří nemají rádi poškrábané rámy. User-friendly na úrovni, kdy kola naložil bez návodu i můj desetiletý syn. Konstrukce propracovaná tak, že ani nezaznamená rychlý úhyb ve 140km/h na dálnici. Samozřejmě vykoupené vyšší cenou, ale na to člověk za tu řadu let spokojeného užívání rychle zapomene.
, zakoupeno v E-Střešní nosiče
- nosnost až 66kg
- nejnižší váha na trhu
- super obsluha
přesně to co jsem hledal, všichni doporučovali švéda, ale chybu jsem rozhodně neudělal s Aterou
oproti švédovi je nosič lehčí a montáž kol zvládám rychleji než kolegové se konkurenčními nosiči a to díky super klínkům, které jednou nastavím a pak už si jen pamatuji jaké pořadí mají kola, oni stále laborují, jestli to je víc doprava nebo doleva :-), zakoupeno v Pro-auta
- Hezky, relativne lehky, pevny, pri jizde se dvema koly stabilni.
- Moznost upravy rozestupu patek pro kazde kolo zvlast.
- Nevyklapi se, ale vyjizdi - jediny drzak, se kterym u Galaxy otevru kufr
- v porovnani s thule compact slozizejsi obsluha
- Uchyceni na kouli jeden pomalu ohne paku nez to cvakne a jde zamknout zamek
- Uchyceni kol za ramy proti thule strasne slozite
- Montaz spz to fakt vyzaduje 3.znacku jinak byste u toho zesediveli
- Odjisteni vyklapeni ruka, noha
Vybrano kvuli tomi ze s jinym nosicem neotevru kufr a na zaklade reklam a recenzi.
Celkove velmi pekny, pevny a stabilni nosic.
Nicmene mel jsem moznost porovnani s Thule velo compact a zde je odost sloziteji reseno snad vsechno, od nasazeni na kouli az po uchyceni spz. Musim rict, ze kdyby pasoval na me aito, beru Thule.
Ale jinak nechci ocernovat Ateru. Jedna se o velmi kvalitni nosic, jen dle meho reseny slozite., zakoupeno v Střešní nosiče Praha
- Kompaktní a sklopný nosič
, zakoupeno v autio.cz autodoplňky
zatím zkušenosti sbírám
je to můj první nosič na kouli
přehledný návod, zakoupeno v Pro-auta
- kvalitní nosič, vysoká nosnost
, zakoupeno v MOJEKOLO.CZ
- Design nosiče je super
- Rozměry na uskladnění a nosnost
- Pojízdné sklápění - snad nebude zlobit, je to super
- Největší zklamání je pásek na uchycení rámu, jednak lze jednoduše přestřihnout a kolo ukradnout, ale hlavně mi odřel rám kola
- Pojízdné plasty na pneu kol musím neustále přenastavovat dle velikosti kola - nechápu význam funcionality
- Těžký, manželka je bez šance ho nasadit, i na kouli se zrovna jednoduše jako u starého nosiče Thule nedává
Nosič má spoustu chyb viz. výše, zároveň jako jediný používá výsuvný systém sklopení a také má malé rozměry (na uskladnění důležité).
Atera (značka)
Vážení zákazníci značky Atera,
musíme reagovat na tuto recenzi s uvedením negativních výtek na pravou míru, protože se jedná o fiktivní hodnocení s cílem poškodit dobré jméno nejprodávanější značky nosičů kol v Německu.
Tento model se prodává v Mercedesu jako originální příslušenství.
Výtky z recenze a jejich uvedení na pravou míru:
Pásek na uchycení rámu kola má v sobě zabudovanou ocelovou výztuhu (je viditelná při pohledu z vnitřní části pásku), která efektně zabrání odcizení nožem nebo nůžkami. Lehce tak překonatelný určitě není a výrobce na to pamatuje. Kola se u každého nosiče na trhu doporučují uzamknout další dodatečnou ochranou, optimálně kvalitním cyklistickým zámkem. Není na trhu nosič, který by měl nepřekonatelné zabezpečení proti krádeži.
Kvalita pogumování čelisti pro uchycení rámu kola je u Atery TOP na trhu. Jednak je vhodná i pro karbonová kola + dotažení páskem má v sobě zabudovanou ochranu proti přepětí rámu (to vše ve standardu). Je zcela vyloučeno, aby se Vám „odřel“ rám kola. Na pásku je nasunutá vysoká měkčená guma, která se o rám opře, z druhé strany je rovněž vysoké měkčené pogumování. Pokud tuto gumu nenasunete proti rámu, necháte nesprávně samotný pásek ve styku s rámem s gumou mimo rám, k odření může dojít, ale nikoliv chybou výrobku. Samotný gumový pásek lze přiobjednat kupř. při ztrátě, případně někteří zákazníci si další pásek přikupují automaticky (pro opravdu drahá karbonová kola). Detail pogumování a zmíněného pásku viz. video (0:28-0:32):
https://www.youtube.com/watch?v=Ivq88Mrc-sM
K dokoupení zde: https://www.nosice-stresni.cz/detail/gumovy-valecek-atera-ar092296/
Dosedací pojízdné klínky pro uchycení kol jsou velkou předností tohoto nosiče. Lze je nastavit jednou, a to velmi snadno. Jejich funkcionalita je chycení pneumatiky kola v jeho sestupné části vždy v ideální pozici + pásek pro stažení pneu do klínku je s ráfkem v pravém úhlu. To zaručuje nejideálnější uchycení konkrétního kola bez ohledu na jeho velikost a tvar (kombinace dětské/dospělé kolo, 26“ a 29“ kolo). Tip z praxe: kolo posadíte do klínků a již drží i bez uchycení rámu nebo dotažení ráfku páskem. Žádný nosič na trhu toto neudělá. Jde tedy o obrovskou výhodu.
Nosič pro 3 kola váží 19,8kg. Pokud porovnáváme v rámci této prémiové třídy nosičů kol, tak u konkurenčních značek se na nižší váhu nedostaneme.
Uchycení na kouli je řešeno plným automatem. Vyžaduje velmi jednoduchý grif nasazení (celý nosič lze nasadit i jednou rukou – odzkoušeno jednorukým handicapovaným zákazníkem), drží v povoleném stavu na kouli, stažením páky se zajistí. Tato funkce je u nosiče poměrně příkladná.
Tento model doporučujeme shlédnout fyzicky na prodejně. Má mnoho funkcí, řada z nich je i patentovaných a jde skutečně o výkladní skříň nosičů na tažné zařízení.
Zdraví výhradní dovozce Atera do ČR
www.nosice-stresni.cz, Praha 6, zakoupeno v E-Střešní nosiče
- Velmi propracovaný výrobek, precizní
- Po seznámení se se systémem jednoduché a spolehlivé ovládání
- Vhodný i pro kolo s atypickým rámem
- Možnost otevřít zadní dveře u Seat Alhambra bez potíží i s koly. Vypada bytelně a spolehlivě i pěkně, zatím vyzkoušen jednou.
- Pro mne - ženu - je manipulace s téměř 20 kg na hranici možností, dotažení je také fuška, ale zvládnu to, jiný jsem nezkoušela, ale asi to o moc jiné nebude... nejde o nedokonalost výrobku....
- Nejsem technický typ, tak bych uvítala popisnější návod, ale po úvodním nezkušeném tápání jsem pochopila a ovládla vše potřebné.
- Vyšší cena
Funguje velmi dobře
Vybrala jsem kvůli atypickému karbonovému rámu kola, pro které je vhodnější (spíš jediné bezpečné) uchycení pomocí pásky obepínající obvod rámu
Každé kolo zamčeno
Působí bytelně a zároveň elegantněAtera (značka)
Vážení zákazníci značky Atera,
nosič pro 3 kola váží 19,8kg. Pokud porovnáváme v rámci této prémiové třídy nosičů kol, tak u konkurenčních značek se na nižší váhu nedostaneme.
Uchycení na kouli je řešeno plným automatem. Vyžaduje velmi jednoduchý grif nasazení (celý nosič lze nasadit i jednou rukou – odzkoušeno jednorukým handicapovaným zákazníkem), drží v povoleném stavu na kouli, stažením páky se zajistí. Tato funkce je u nosiče poměrně příkladná.
Zdraví výhradní dovozce Atera do ČR
www.nosice-stresni.cz, Praha 6- Konstrukce, zpracování, systém odklopení.
- Cena.
Potřeboval jsem nosič kol na tažné Citroen Jumpy (8 místné) a aby nosič umožnil otevření pátých dveří, které jsou ještě větší než u středních MPV. Informací jsem moc nenašel, takže nakonec jsem vsadil na Atera Strada, které se dají, na rozdíl od konkurence, dále odsadit od pátých dveří (vyjma Atera Strada Sport, které patrně vyhoví pouze u středních MPV). Atera Strada DL by byla rovněž vhodná, ale unese pouze 45 kg, takže ve variantě 3+1 je asi spíše zamýšlena pro lehká silniční kola. Atera Strada Vario by byla rovněž vhodná a navíc se dá i šikovně složit do kompaktnějšího stavu, ale stojí nějakou tu tisícovku víc než EVO a do velkého MPV nosič kol na tažné uložím i v nesloženém stavu. Tak jsem nakonec vybral a zakoupil Atera Strada EVO 3+1 (prakticky se jedná se EVO3 a dodají k tomu zvlášť krabici s rozšířením pro čtvrté kolo, které se dá dokoupit i samostatně). Při namontování to vypadalo, že páté dveře těsně neotevřu, ale při mírném napružení se nakonec otevřít daly.